پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 215396
کشتار مرغ در چهارمحال و بختياري ۴۰ درصد افزايش مي‌يابد
تاریخ انتشار : 1395/04/13 08:09:38
نمایش : 879
رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختياري گفت: در ايام تعطيلات عيد فطر حجم کشتار روزانه مرغ با ۴۰ درصد افزايش از ۷۰ تُن به ۱۰۰ تُن افزايش مي‌يابد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، نعيم امامي  در ستاد تسهيل خدمات سفر با اشاره به پيش‌بيني حضور يک ميليون نفر مسافر در تعطيلات عيد سعيد فطر در استان، اظهار داشت: در اين ايام تمامي واحدهاي صنفي از جمله نانوايي‌هاي استان مطابق روال عادي و روزانه خود فعاليت دارند به گونه‌اي که 850 نانوايي موجود در سطح استان به پخت و توزيع نان مي‌پردازند.

وي با بيان اينکه براي تأمين گوشت مرغ کشتار در روزهاي 16 و 17 تير ماه انجام مي‌شود، افزود: در اين ايام حجم کشتار روزانه مرغ با 40 درصد افزايش از 70 تُن به 100 تُن افزايش مي‌يابد.

رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختياري با بيان اينکه 160 تُن مرغ منجمد نيز به صورت ذخيره وجود دارد، خاطرنشان کرد: در صورت کمبود مرغ در بازار از اصفهان مرغ خريداري مي‌شود هر چند اميدواريم با اين تمهيدات مشکلي از نظر تأمين مرغ در استان وجود نداشته باشد.

امامي با اشاره به آغاز فعاليت اکيپ‌هاي ويژه و بازرسي مشترک اين سازمان بيان کرد: به منظور نظارت بر پخت نان 12 اکيپ ويژه در سطح استان فعاليت مي‌کنند.

وي با اشاره به ساماندهي 50 نفر در قالب 25 اکيپ بازرسي 2 نفره براي بازرسي از واحدهاي صنفي و بازار استان در يک روز قبل و يک روز بعد از عيد فطر، تصريح کرد: فروش فوق‌العاده 149 فروشگاه استان که از آغاز ماه مبارک رمضان شروع شده بود تا 18 تيرماه ادامه دارد.

رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختياري با بيان اينکه ميدان ميوه و تره‌بار استان در روزهاي 17 و 18 تيرماه فعال است، ادامه داد: سامانه 124 در همه شهرستان‌هاي استان فعال است و در صورت شکايت شهروندان از واحدهاي صنفي حداکثر تا 2 ساعت مأمور مربوطه به محل اعزام و موضوع را بررسي مي‌کند.

فعاليت 42 پايگاه اورژانس جاده‌اي در چهارمحال وبختياري ويژه تعطيلات عيد فطر

عبدالمجيد فدايي رئيس مرکز بهداشت چهارمحال و بختياري در ادامه جلسه با اشاره به آماده‌باش نيروهاي بهداشتي و درماني استان در اين ايام، اظهار داشت: در تعطيلات عيد سعيد فطر 22 مرکز بهداشت شبانه‌روزي، 8 بيمارستان، 42 پايگاه اورژانس جاده‌اي و بين شهري و همچنين تيم‌هاي واکنش سريع استان آماده خدمات‌رساني به مردم هستند.

فدايي با بيان اينکه اين مرکز بازرسي مشترک با صنعت و معدن، دامپزشکي و اداره کل گردشگري دارد، بيان کرد: 16 تيم 2 نفره از بازرسان بهداشت محيط در شهرستان‌هاي سراسر استان به نظارت بر اماکن عمومي، مراکز تفريحي، مراکز طبخ غذا، کنترل آب شرب و نمونه‌برداري از آن مي‌پردازند.

وي ادامه داد: سامانه 190 نيز آماده رسيدگي به شکايات هم‌استاني‌ها و مسافران است به گونه‌اي که 24 تا 48 ساعت با مشکلات بيان شده رسيدگي مي‌کند.

منبع:تسنيم

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html